Alla inlägg under september 2009

Av Emma Haapamäki-Hazard - 26 september 2009 13:58

Harrison växer så det knakar. Han går ganska duktigt, men bäst om han bär på en leksak... Harrisons favorit -"godis"  är russin. Han får ofta en liten skål med en handfull russin, som han smaskar i sig. Oftast efter att han spritt dem över hela golvet ett par gånger:-). Idag fick han russin och en tunn skiva baguette, sedan insisterade han på att få smaka på mjölken i mitt glas, med -varvid han hällde mjölken över russinen och brödskivan (med hummus!) i skålen. Sedan drack han det! Gulligt -en liten kock är han, minsann! :-)

     Mr gibbs bär nu en hel fasan (ser väldigt charmigt ut, när fågeln är dubbelt hans huvuds storlek!). Mikas valpar i Sverige är otroligt vackra och har visat framtassarna i ringen! :-) På tal om Mika -han har nu tilldelats två CERT! Vi hoppas det tredje kommer väldigt snart! Jag saknar verkligen min underbara Mika, fastän jag vet att han blir lika bortskämd hos mamma...

Jag har hittat mig till Facebook som jag försöker hinna med att kika i emellanåt...

Ovido - Quiz & Flashcards