Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Presenting: Champion Barnfall Black Legend Of Daisyvalley!

Av Emma Haapamäki-Hazard - 4 oktober 2009 15:02

  


Mika fick tredje certet, proffsigt visad av min mamma! Tack, mamma!Mika blev även BIR, idag och igår och fick CACIB i championklassen idag! *STOLT*   

Här hemma är vardagen mindre spännande -vi målar och fixar i ordning huset som ju ska "sättas till salu" snart...

    Just nu finns inte mycket annat att rapportera, Harrison lär sig nya ord dagligen, men kan tydligen 'bara" gå om han bär eller drar på en leksak...Tungan ute

 
 
äiti

äiti

5 oktober 2009 22:10

Ojsan här händer det saker. Inte visste jag att du fått tummen ur ;-)

http://aspbackarnasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Haapamäki-Hazard - 1 april 2010 17:55

     Taboo's appointment for his passport is now postponed 'til tuesday next week -cabby didn't want two dogs in the car ('cause they are so HUGE and out of control!) :-/ Mr Gibbs sat, as usual, silently at my feet. Taboo was very comfortable in h...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 29 mars 2010 10:22

I am, from now on, going to try to write in Swedish and English, as many of my friends do not understand Swedish... My Taboo-boy <3 Proudly presenting : Jessygaff Black Magic -our magical little Taboo! Taboo is an amazingly well adjusted lit...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 17 mars 2010 15:36

Nu blir det snart flytt -på gott och ont. Man känner av stressen lite mer, nu när man har skyldigheter till andra... Jag har bestämt mig för att ta med mig "mitt" hundfoder till Sverige när jag flyttar, då jag försökt, utan resultat, att hitta ett an...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 6 november 2009 16:52

Jag och en kompis städade lite idag -eller, jag städade och hon tittade på och gosade med vovvarna. Mina hundar sover i "matrummet" om nätterna och blir instängda där när vi inte är hemma -så det är lite mer hundrum/matrum. Jag moppar minst ett par g...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 7 oktober 2009 16:41


dag har Harrison bestämt sig för att springa! Han kan, helt plötsligt, gå dubbelt så långt som igår! Han har börjat sätta ihop korta (2 ord) meningar ett par dagar sedan och babblar som sjutton -obegripliga ljud av alla slag och över 20 ord sammanlag...

Ovido - Quiz & Flashcards