Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Nu börjar det dra ihop sig!

Av Emma Haapamäki-Hazard - 17 mars 2010 15:36

Nu blir det snart flytt -på gott och ont. Man känner av stressen lite mer, nu när man har skyldigheter till andra... Jag har bestämt mig för att ta med mig "mitt" hundfoder till Sverige när jag flyttar, då jag försökt, utan resultat, att hitta ett annat foder i Sverige som är av liknande kvalitet. Fodret heter Fish4Dogs och kommer att lanseras i början av sommaren på hundutställning. Så jag tog chansen att jobba med att sälja fodret på Crufts och har redan hittat flertalet uppfödare i Sverige som igert inväntar fodret! Jag kan inte påstå att jag är förvånad...

Min hemsida har äntligen börjat ta form! Tack vare storebror... :-) Tack, Jani!


www.daisyvalley.eu

Information om Fish4Dogs finns på sidan -och naturligtvis finns info och stamtavlor på mina fyra engelska och en Finsk hane som kommer med mig till Sverige...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Haapamäki-Hazard - 1 april 2010 17:55

     Taboo's appointment for his passport is now postponed 'til tuesday next week -cabby didn't want two dogs in the car ('cause they are so HUGE and out of control!) :-/ Mr Gibbs sat, as usual, silently at my feet. Taboo was very comfortable in h...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 29 mars 2010 10:22

I am, from now on, going to try to write in Swedish and English, as many of my friends do not understand Swedish... My Taboo-boy <3 Proudly presenting : Jessygaff Black Magic -our magical little Taboo! Taboo is an amazingly well adjusted lit...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 6 november 2009 16:52

Jag och en kompis städade lite idag -eller, jag städade och hon tittade på och gosade med vovvarna. Mina hundar sover i "matrummet" om nätterna och blir instängda där när vi inte är hemma -så det är lite mer hundrum/matrum. Jag moppar minst ett par g...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 7 oktober 2009 16:41


dag har Harrison bestämt sig för att springa! Han kan, helt plötsligt, gå dubbelt så långt som igår! Han har börjat sätta ihop korta (2 ord) meningar ett par dagar sedan och babblar som sjutton -obegripliga ljud av alla slag och över 20 ord sammanlag...

Av Emma Haapamäki-Hazard - 4 oktober 2009 17:46

Jag försöker komma igång med den nya hemsidan, men jag är inte speciellt "internet-begåvad", tyvärr.... Adressen är "inhandlad" -men allt verkar väldigt mycket mer invecklat än vad jag trott Ska se om maken kanske har någon smart vän, som kanske ka...

Ovido - Quiz & Flashcards